Temné síly ovládají spícího multinicka

Hoki 23.12.2016  9:47:30  Dnes mne napadla nečekaně báseň „Modlitba duše rytíře“ níže, kterou jsem sem vložil… Vstal jsem ráno a ještě ve spánku začal psát fixem na papír. Slova šly samy. A Stylita vkládá své dojmy o bolesti… A byly vpravdě dny, kdy jsem v jistém smyslu zažíval i přesně to, o čem píše on… Rozumím tomu, má duše tomu rozumí a je mi vážně jedno jak jiní… Děkuji Stylito za Tvé sdělení a děkuji za Tvou duši. Každý člověk je tak jiný, každý má své cesty a přitom všichni můžeme být provazem, který se stává nikoli oprátkou jiným, ale třeba záchranným lanem… Požehnané Vánoce.

Hoki 23.12.2016  8:05:52

Modlitba duše rytíře

Světlo mé, buď mi oporou,
buď mi silou,
buď nadějí a domovem.

Buď hradbou a zbrojí,
buď radostí a cestou.
Buď mi krajícem chleba i vůlí Tvou,
buď mi štítem i pohlazením matky Tvé.

Do náruče Tvé skládám život svůj,
navzdory temnotám světa, Tobě jen sloužím
pro chválu jména Tvého, Kriste, Pane můj.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

