Multinickovo každoroční cyklické loučení

Hooki 21.11.2016  20:17:32  Víš co Marie, připadá mi to tady jako nějaký divný kroužek a někdy až čtvereček 🙂 Spousta uživatelů se tu chová dost podivně a to člověka časem otráví. Smysl pro fér hru tady občas není, vklady se ztrácejí do propadliště dějin, kontinuita dialogu se vytrácí, GTV libovolně blokuje uživatele na určitý čas. Přestává mne to bavit. Takový prostor se stává prostorem VELMI smutným. Možná jsem čekal víc… Nemám chuť ani nahodit smajlíka, prostě mne to zklamalo, hluboce zklamalo a hodně pozdě jsem to poznal… Očekával jsem asi víc od dialogu…. Zmiňuješ Viléma a sůlnadzlato … Ať se mi posmívají, ať třeba provokují, je mi to vážně jedno, úplně jedno… nechci moralizovat, vést hovor, je to k ničemu, nikomu to neprospělo… Když jim to ale udělá radost, nebo spíše, když to dotyčnému udělá radost… ať píše cokoli…. Vzdávám to. Odpouštím mu a přeji mu vše dobré.

Hooki 21.11.2016  21:57:28  A zbývá mi dodat – omlouvám se těm, kterým jsem nějak uškodil a nebo kterých jsem se mohl i nevědomky dotknout a zbytečně tak zranit i něco poctivého co chovali ve vážnosti. Člověk nikdy neví, kdy na cestě za Pravdou může někomu a to i nevědomky šlápnout na kuří oko a nebo zvolit ne zrovna patřičný a přiléhavý přístup. Omlouvám se i těm, kterým jsem projevil nedůvěru a oni si to nezasloužili. Holt úděl pohybu na tomto diskuzním prostoru mne poznamenal… Děkuji dobrým lidem s kterými jsem si porozuměl a kteří mne nějak obohatili a vnesli do diskuze nový rozměr. Děkuji. Jsem už unaven nekonečnými ataky přezdívek téhož, unaven dlouhotrvajícím nátlakem, který zpochybňuje mou osobu, jsem unaven tím, abych něco vysvětloval a pak mu to bylo mazáno, zpochybňováno a nakonec i GLORIA.TV se učí blokovat uživatele na mnoho hodin a znemožňuje tak přispívat… DOBROU NOC <Hoki><Hooki>

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

