Multinick dostal nucený oddych

Hooki 18.11.2016 1:11:48  BRAVO!!!!!!!!!!! a ještě jednou BRAVO!!!!!
Menhir sem napsal drzý vzkaz a byl ho schopen odmáznout i po desáté minutě a nebo snad magdach, která nikdy nemaže? V každém případě ho redukoval za pochodu a toho jsem si ještě stačil všimnout… A pak rychle zmizí? Ale no tak….

Ale co se mi stalo dnes po několika letech? Jedna záhadná věc 🙂 Stejně jako jsem si zřídil registraci Hooki v neblahé předtuše ataku na mou kmenovou registraci Hoki ( a bylo to na místě, protože jakýsi výtečník si tehdy pohrával s mým účtem…), tak i dnes mluvím níže o kuřím oku a představě sekty, která GTV ovládá a hle – Po přihlášení Hoki se mi objeví nápis: Your account was temporary suspended due to a violation of our terms of use. It will be available in 33 hours.

To 33 se mi líbí :))) Inu naštvali se na mne sektáři či tradicionalisté či spolek laickomšivý? Blahopřeji těmto! Takže jen houšť, bez argumentů, bez zábran, logiky či ostychu.. Pamatuji si, jak jeden kdysi říkal, že si najme hackera… a jiný zas neříkal nic, jen to, že bych měl odsud vypadnout. Jaká to svoboda názoru. Blahopřeji takovým manipulátorům a třeba se dočkám totální blokace, předveďte se po 17. listopadu.

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

