Multinick se zapletl do svých manipulací

jecminek 14.8.2014 11:23:11 Navíc mi psala soukromě přes mail Jovana, že má BAN od zdejšího admina…. Inu, takže Marie je to tu pěkná selanka, že?

jecminek 18.8.2014 09:00:21 Opravdu jsi toho názoru, kdy admin české sekce se zapírá, portál je neřízený jako střela, Jovana je ignorována a dokonce zablokována, prý má BAN..

jecminek 28.8.2014 15:17:35 :)) Ale já vím co psala Jovana, nicméně za ní stěží mohu odpovídat, nejsem ona… Vím odkud pochází, ale mám dojem, že mi mailem psala, že má zde BAN. Takže konec…

jecminek  5.10.2014 11:53:56  Jovana mi na soukromý mail jasně před časem napsala, že má BAN. Víc to neřeším. Osobně jsem potkal a to naživo 4 ze zdejších uživatelů ty jeden mistře plků 🙂 Dorazit můžeš do Třebové a uvidíme, pokud nemáš na zadnici lepidlo značky MAMUT

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

