Multinick dostal nářez od Luboše

Luboš 9.11.2016 0:06:32 Já jsem žádné problémy s počítačem neměl. Dokonce jsem nevnímal žádné „divné napětí“. Jak vidím tak ani Maur, Redlich, ani Hebel nemají „záložní“ registrace Maaur, Reedlich nebo Heebel. Namáhám se pochopit, k čemu by mi taková registrace Luuboš vlastně byla. Snad by to věděl někdo z uživatelů, když Hoki a Hooki nedokáže podat racionální vysvětlení. Jistě, napadá mne, že „záložní“ registrace se hodí, když někdo zablokuje tu „kmenovou“. To se pak na blokujícího uživatele dá manipulativně naléhat v „soukromé poště“. Na to ale musí být zvláštní povaha, takovou opravdu nemám. Jsou prostě věci mezi zemí a peklem, které jsou pro běžného smrtelníka, jako jsem já, neuchopitelné. Například nechápu, že někomu nevadí, když si poskvrní jméno veřejně prokázaným lhaním. V případě deklarovaného křesťana je to zvláště zavrženíhodné, protože křesťan lhář navíc poskvrňuje jméno Ježíše Krista. S takovým vědomím se zřejmě špatně spí.

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

