Multinickařská schíza

jecminek 25.5.2014 19:52:53
Všiml jsem si, že zde bylo dost mých vkladů odmazáno a tedy i důvod ukončení mé účasti zde a to nepovažuji za fér takové odmazy. Takže jen uvedu, že dotyčnou větu napsal lempi
Zanedlouho ty vzkazy zmizely i ta jeho věta. Byl bych rád, aby tady zůstala:
Jsem zde pouze jako uživatel lempi a nemám žádnou jinou aktivní registraci.
To mi stačilo abych si udělal obrázek a byla to věta, která mi ukázala úroveň zdejší komunikace. Domnívám se, že věci byly účelově smazány a byl bych rád, aby bylo zřejmé, kdo tuto větu uvedl a na základě čeho ukončuji své působení v diskuzích Gloria.Tv.

jecminek 4.7.2014 08:18:27
…ječmínek tady diskutovat nebude a do diskuzí vstupovat nebude, jak uvedl. A v diskuzích mne skutečně neuvidíte. Jen na dovysvětlenou těm, kteří to stále nechápou a mají pocit, že jsem něco porušil………………………….

jecminek 31.7.2014 20:37:32
Má největší lež je ta, že jsem se vrátil a jsem zde pořád.

jecminek 11.8.2014 10:58:58
Považuji totiž za naprosto normální, že je člověk zodpovědný za svá slova o jednání ani nemluvě…..

 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

