Je přídavek. Říká si Hoki!

pařez 4.1.2015  23:32:06 Toto je tedy „delikatesa“:
jecminek 2.1.2015 22:10:25
Ale vůbec ne, jsem připraven na okamžité ukončení mé registrace. V životě tyto věci činím, umím se rozhodnout v okamžiku. A pak – jen čekám…. Jen řeknu jediné – Viléme opravdu to myslím vážně Jardo :)))) Snad si nemyslíš Langu, že jsem tak naivní, abych si myslel, že Vilém má směnu a na GTV se ani nepodívá…. Takže neboj Viléme, vážně chci odtud odejít, takže svou rozštěpenost může uklidnit, znám tě…. OPRAVDU tato registrace ječmínek CHCE ODREGISTROVAT. To je vše, nevím jak jasněji to mám napsat. Jsi schopen to pochopit?
jecminek 4.1.2015 12:44:14
O zrušení své registrace jsem samozřejmě žádal a to několikrát. Vedlo mne k tomu pochopení stavu věcí zde a některých lidí co tolerují zlo a zůstávají i v pasivitě a ignoraci. Naprosto jednoznačně jsem žádal odmazání a nebo zablokování mé registrace zde na GTV. Že se tomu tak doposud nestalo je mi záhadou ale psát opakovaně tam už nehodlám a zcela to nechám v kompetenci jiných. Pokud je přesvědčení admina či Dona Reta že zde mám být a mé setrvání zde má nějaký smysl, budiž. Je to už pět dní a nejsem stále odregistrován a přitom jsem Vás mnohokrát žádal a to i ty zlostníky…. Pokud se tak stane je to naprosto v pořádku! Jsem stále ve svém rozhodnutí pevný od okamžiku, kdy jsem o zrušení požádal…

Takže ty se teda nakonec OBĚTUJEŠ, aby jsi tady s námi zůstal
Měj slitování s mou bránicí….
Ikdyž – kam se hrabe Havel se svým Odcházením. Bude nějaký přídavek?

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

