Multinick je nenapravitelný lhář

 

Hooki 20.2.2016 15:49:58  Smím vědět, z jakého důvodu mi byla narušena i druhá registrace Hooki a prolomena schránka a uvedeny vklady, které jsem nepsal? Pro zábavu multinicka GTV?

Hooki 14.3.2016 23:06:46  Podíval jsem se dnes do profilu Hoki a do profilu náhradní registrace Hooki – měl jsem tam umístěnou informaci o tom, že mi pod registrací Hoki, tak pod registraci Hooki začal nedávno někdo psát.

Hooki 27.6.2016 20:01:25  Zbývá mi jen dodat a to z registrace Hooki, že stejně tak během několika minut mi tehdy jistý výtečník byl schopen psát pod Hookim, takže tato druhá registrace pozbyla stejně smyslu.

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

