Když se vytlouká klín klínem, lež lží

bratr  28.1.2014 08:38:15  Milý Jaroslave, odpustil jsem Ti toho Langa025, přestože jsi si dovolil neslýchané věci.

jecminek   30.12.2014 19:21:51  Viléme Jaroušku, myslíš si, že jsem dávno nevěděl, že jsi Lang025 a krutě jsi mi lhal do očí??? Co ti na to mám asi říct? Mám ti to omlouvat a říkat – víš Jaroušku, také nejsem dokonalý, každý jsme človíček hříšný…..

Hoki 7.11.2015 21:09:06  Viléme, kdosi z GTV mi dnes napsal, že tu 100% vystupuješ ještě pod přezdívkou Lang025 a že to ověřil. Je to pravda? Pokud ano, proč tomu tak je?

Hoki  2.11.2016  12:20:29 Pouze oznamuji. Podvodník Vilém se stylizoval do Langa025. Dlouho lhal, než to z něj vypadlo, že je Lang025. Nebyly hmatatelné indicie. A proto kdo má s tím problém platí jediné – Zajeď si do Třebové za Jaroslavem. A tam si Langa vyřeš. Já to už udělal o něco dříve. 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

