Co na to patriarcha Anton Eliáš Dohnal?

Jeho ovečky se vyjadřují jako dlaždiči? To má být pravé, neexkomunikované katolictví?

henta  Na hrubý pytel hrubá záplata, žádné sraní s nima raděj sračky teď jak po smrti to je můj štyl, a píč…y není nic sprostého, sprosté je poslat duše do pekla…… Samson je přitroublý samec

henta 30.5.2016 18:34 „Járo se probouzí pukají lédy, mnhým se děljí přijíčný vřédý“ Aspoň to tak vypadá zde….

henta 1.6.2016 23:28 no reč je o Peter / Skala sk s perom v ruke neustále, všetko objasní, všade bol, všetko vie. A čo nevie opäť s sa OPTA …… tak budeme pokračovať v pohľade jednovajcového Hoax Petra / Skalku na svet z pohľadu NWO ….. a / dnes napr. jako lajcký jedovajcovec prišiel so Sardom na to, že Lubica keď rebeluje proti pápežovi nesmie pristupovať ku prijímanie, bo je to smrteľný hriech. p.s. budme očakávať čo nám prinesú tí dvaja jednovajcoví zajtra …… k rukám: Sard Peter (skala Sard Peter(skala)

henta 16.6.2016 8:19 Co já na to? My sami se můžeme tak akorát po.rat z přežrání.

henta  17.6.2016  17:57 ...Všetkým kto verí v systéme týchto výkalov, majú pocit, že sú obklopení rajskou vôňou…

henta 19.6.2016 14:55 Když jsme byli malí, bavila nás /tak aby to rodiče neslyšeli, spolu se sestřenkami/ tato říkanka: Byl jednou jeden král vys.al se šel dál, šla za ním královna, ukluzla a spadla do h..na Tato krátká pohádka mi dnes připomíná jednu dvojici…. král z cz a královna z sk, která zobrazuje i ostatní nicky, které, se kloužou v dizkuzi na tom královém trusu. A neskutečně se umatlávají. Copak asi královna Felicita tomu králi dnes uvařila, že se neovládá… má vůbec lásku, že toto dělá?

henta 21.6.2016 9:56 Samsone, ani si toho nevšímej. Ten kdo to tvrdí v.č. papeže by měl pořádně usrat, aby se mu uvolnili mozkové průduchy a začal myslet ne žvanti lži.

henta 26.8.2016 9:09:36Pro PETERY liberály GTV sk: SOM DOSTALA MAJLOM Malý sa vyzná… 🙂 Do třídy přijde nový učitel: Jmenuji se Abram Davidovič, jsem liberál. A nyní se každý postaví a představí se, jako já. Jmenuji se Máša, jsem liberálka… Jmenuji se Péťa, jsem liberál… Já Honzík, jsem Stalinista. Honzíku, proč jsi stalinista?! Moje máma je stalinistka, můj táta je stalinista, moji přátelé jsou stalinisti, a i já jsem stalinista. Honzíku, a kdyby byla tvoje máma kurva, tvůj táta feťák, tvoji přátelé teplouši, co by si pak byl ty? Pak bych byl liberál.

henta 25.10.2016 16:43:24
Já za to nemohu Hokihento,že jsi zkrachval a můsíš jezdit s hovnocucem

henta 25.10.2016 17:40:26
Jsi předávkovaný pachem z hovnocucu. Jdi do pelechu máčovko.

henta 25.10.2016 19:40:12
ŠUKÁNÍ/cizoložstvo//, HOMOSEX, atd. NEPATŘÍ DO SVOBODY BOŽÍCH DĚTÍ,
TO JE SVAOBODA SATANOVY PROSTORNÉ BRÁNY A ŠIROKÉ CESTY.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Co na to patriarcha Anton Eliáš Dohnal?

  1. henta napsal:

    No vidíš a je ti lepší máš to všechno pohromadě. Můžeš to předložit u přibližujícího se Božího soudu. Nenič to. A nezapomeň udělat taky plátek pro svého papeže a jeho hereze.

    To se mi líbí

  2. henta napsal:

    Vytrhávat z kontexu to umí církevníci dokonale už za sv. Jana Husa atd.

    To se mi líbí

  3. henta napsal:

    Doporučuji vám, abyste tu špínu nechal na mě a ještě přidal. Patriarch s tím nemá nic společného a vy svatý, pokorný bezchybný ,byste to měl vědět. Pozdravujte paní doktorku Soutokovou.

    To se mi líbí

Zanechat Odpověď

